close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם יערות הכרמל זו שמורת טבע מגניבה בארץ או מזרון מפנק?

מערכת שורשטז ניסן, תשפב17/04/2022

איש אחד חכם אמר פעם ששינה טובה היא שער לחיים בריאים ומסתבר שהוא ממש צדק כי כשאנחנו ישנים טוב בלילה, היום שלנו נראה אחרת

תגיות:
צילום: אתר עמינח

שינה איכותית ורציפה עושה אותנו רגועים יותר, תפוקתיים יותר, וכל סביבתנו נהנית מאתנו הרבה יותר (ואנחנו ממנה). אז אם ככה, למה לא להשקיע במשהו שמחזיר את עצמו?

בבתי מלון היוקרתיים בעולם כבר הבינו שכדי לספק לאורחים שלהם את חווית המנוחה האולטימטיבית עליהם להשקיע לא רק בבריכה ובחדר האוכל של המלון, אלא גם ואף בעיקר בחווית שינה שהיא "וואו". גם באחוזת יערות הכרמל הבינו כבר מזמן שכדאי להם להצטרף למגמה העולמית בעולם השינה האיכותית, ולכן השקיעו משאבים רבים כדי לפתח את המזרון שהוא קדמת החדשנות בעולם השינה.

כך נולד מזרון קינג קויל יערות הכרמל, שהוא כל כולו תענוג צרוף שכל אחד מאתנו חייב לעצמו. אבל מה לעשות, שאנחנו לא יכולים לעבור לגור בבית מלון, בדיוק בשביל זה הומצא מזרון יערות הכרמל, שמביא את איכות השינה של בית מלון יוקרתי אליכם הביתה.

קינג קויל יערות הכרמל או בשמו הלועזי King Koil New Forest הינו מזרון סופר איכותי, ברמה בינלאומית, שתוכנן במיוחד עבור הסוויטות היוקרתיות של אחוזת יערות הכרמל ועשוי מכל מה שנועד לתת לאורחים של אחד מהמלונות הידועים והמובילים בארץ, את חווית השינה שאין שניה לה.

טובי המוחות התכנסו כדי לפתח למזרון ולהביאו אל עבר הרמה המתקדמת ביותר בעולם השינה ועכשיו גם בבית. קראתם נכון, מהיום לא חייבים לנסוע לבית מלון כדי לקבל חווית שינה של בית מלון, עם מזרון יערות הכרמל מרוויחים חווית שינה מושלמת בכל לילה, ו..זהירות, זה עלול להיות ממכר.

אז מה יש במזרון יערות הכרמל שהופך אותו לכה נעים לשינה וכה מבוקש בקרב כל כך הרבה בתים בישראל? מסתבר שאם שמים את מיטב טכנולוגיות השינה אצלכם בחדר השינה מקבלים תוצאה נפלאה:



שכבת נוחות העשויה מהחומר המתקדם בעולם השינה - מדובר בשכבה החיצונית הנקראת Grand Pillow Top, שכבה זו נוחה במיוחד שכן היא זו שבאה במגע הדוק עם הגוף, לנוחות מקסימלית מוזרק לשכבה זו הויסקוג'ל אשר לו ציפוי הגנה אלסטי לשימור תכונות שכבת הנוחות והגמישות שלה לאינספור שנים.

שימוש בקפיצי פיזיקל – זוהי מערכת הקפיצים המתקדמת ביותר בעולם העשויה קפיצים אלסטיים בשיטת הקצה הפתוח, המחוברים אחד לשני באמצעות ספירלה מפלדה. כל קפיץ מסוגל לנוע באופן אינדיבידואלי, לתמיכה מקסימלית בשלד ובכל הגוף.

המרכז הבריאותי Plus- עשוי פלדה קפיצית, למתן תמיכה מקסימלית בחלקיו הרגישים של עמוד השדרה ולמניעת יצירת השקע הקעור שבמרכז המזרון (כמו בערסל).

שילוב טכנולוגיות - המיוחד במזרון יערות הכרמל הוא הטכנולוגיה שמשלבת באופן בלעדי בין קפיצי הפיזיקל הייחודיים לויסקוג'ל, שילוב זה הוא שנותן למזרון את איכותו הנדירה, ולכן, קינג קויל יערות הכרמל מעניק לכם חוויית שינה מושלמת, נוחה יותר ובריאה יותר.

CBS – מערכת מיוחדת המונעת את קריסת דופן המזרון, ובכך מגדילה את שטח השינה.

שימוש בבדים ותפירה עילית - כל מזרוני קינג קויל עשויים מבד כותנה אורגניתבתפירת קווילט נעימה למגע ומפנקת מאין כמותה.

מזרון קינג קוין יערות הכרמל הוא מזרון לאנשים שמבינים ששינה טובה בלילה תביא לתוצאות טובות ביום, הוא מגיע בכמה גדלים וניתן להתאימו לכל סוגי המיטות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה